Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 31 sierpnia 2014

Nominacja do Liebster Blog Award

Bardzo dziękuję wszystkim czytelnikom, którzy wierzą w moje zdolności xD Cieszę się, że z ogromną chęcią czytacie to wszystko co mi w głowie siedzi :)
W ogóle nie spodziewałam się, że moje blogi mogą odnieść "sukces", czyli podobać się innym :)
Dostałam nominację do Liebster Blog Award od my life is football, football forever za co bardzo dziękuję. Jest to ważna nagroda dla osób nowych w tej "dziedzinie" chociaż dalej uważam, że na nią nie zasłużyłam :D
Dla tych, którzy nie wiedzą za wiele o tejże nominacji :)
 

  • Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera za ''dobrze wykonywaną robotę''.:*
 Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje im możliwość ich rozpowszechnienia.


  • Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. 

  • Następnie ty nominujesz jedenaście osób, informujesz ich o tym, oaz zadajesz im jedenaście pytań.  
  • Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.
     
Pytania od my life is football, football forever ( na asku znana jako: @blaugranaFcBarcelona )

1. Dlaczego zaczęłaś pisać?
Pisać zaczęłam, gdy w głowie miałam za dużo myśli. Wszelkie przeżycia, marzenia zaczęłam łączyć i tak powstają moje blogi :)

2.Jakie blogi czytasz z wielką chęcią?
Czytam przede wszystkim blogi piłkarskie, które mają ciekawą fabułę :) Zdarza się również czytać blogi anglojęzyczne :)

3.Ulubione kolory?
Bardzo lubię kolor niebieski i czerwony, ale również zielony i czarny :)

4.Ulubiona drużyna w piłce nożnej?
 Zdecydowanie FC Barcelona :)

5.Ulubione filmy?
Uwielbiam thrillery, filmy gdzie wszystko okazuje się na końcu, bądź musimy sami wymyślić sobie końcówkę :D Ale chętnie oglądam komedie czy filmy fantasy :)

6.Co sądzisz o reprezentacji Brazylii? 
Reprezentacja Brazylii to jedna z najwspanialszych drużyn :) Uwielbiam ich styl oraz walkę do końca :)

7.Najładniejsze imię?
Każde imię jest piękne na swój sposób :) Niektóre mniej lub bardziej nam się podobają, kojarzą z kimś :) Ja z żeńskich bardzo lubię: Marta, Aleksandra i Klara. Z męskich: Patryk, Jakub, Oskar, Wojtek i Łukasz.

8.Najlepsza książka jaką czytałaś?
Zdecydowanie Wampiry z Morganville :) Jeżeli ktoś lubi fantasy połączone z miłością - gorąco polecam :)

9.Masz zwierzaka? 
Teraz mam już tylko rybki, papugę Filipa i psa Cezarka :)

10.Jesteś szczera/y?
Czasami aż za bardzo xD Ale liczę, że kiedyś wyjdzie mi to na dobre :)

11.Ukochana piosenka, z którą nie możesz się rozstać?
Mam dużo piosenek, bez których nie potrafię żyć :D Podam piosenkarzy, bo zazwyczaj wszystkie ich piosenki są rewelacyjne :)
1. Marta Bijan
2. Miley Cyrus
3. Bruno Mars
4. Ewa Farna

Nominuję do tej wyjątkowej nagrody:
1. http://trust-true-love.blogspot.com/
2. http://perrospuedetodo.blogspot.com/#_=_
3. http://di-algo-que-me.blogspot.com/
4. http://aixi-que-sera-millor.blogspot.com/#_=_



Pytania do nominowanych:
1. Ulubione blogi?
2. Jakiego rodzaju blogi czytasz?
3. Masz jakieś hobby?
4. Ulubione książki?
5. Ulubiony klub piłkarski?
6. Wolisz jak w blogu jest dużo dialogów czy opisów?
7. Ulubiona potrawa?
8. Piosenka, która kojarzy ci się z wakacjami?
9. Ulubiona piosenka?
10. Twoje wady?
11. Twoje zalety?

Jeszcze raz dziękuję... Nawet nie wiecie, jak się cieszę z tej nominacji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz